Gætter du eller gør du som du plejer?

Her i Automation People regi møder vi altid kunder der mangle nysalg.

De udtaler ofte: ” Jeg vil have flere leads”.

Det store problem, set udefra og erfaringsbaseret er; Du har ikke brug for flere leads!

Vi kan hælde nok så mange nye potentielle leads hen til dig, men det vil være spild af tid, kræfter og økonomi fra din side.

Vores primære værdi i Automation People, er at vi skal levere målbar værdi til vores kunder er det derfor oplagt at spørge vores potentielle kunder før vi starter:

Hvad plejer du at gøre? (plejer lever ofte og velgående rundt 🙂 )

Hvordan tænker du at din egen salgsproces er?

Hvordan finder du dine egne årsmål, kvartalsmål og månedsmål?

Afklar din proces:

I starten af vores proces med Kundemotoren bruger vi tid på at interviewe dig, så vi ved hvad dine ønsker er. Vi dokumenterer også din kunderejse (Fra ukendt lead til lukket salg, og senere livstidskunde)

Personer i branchen med humor kalder det: Fra vugge – til – krukke.

Vores gæt på hvordan din salgsproces er opstået;

Du har taget til netværksmøder, du har mødt venner og bekendte, du har en butik eller din rådgiver virksomhed er opstartet ved at tidligere kunder har spurgt ind til din ekspertise.

En del af vores proces er at nedskrive denne proces, for dig, men også for dine interessenter og kollegaer i virksomheden.

Læs mere om automatisering af salg i vores blog

eller læs mere om hvordan du kan bygge en Kundemotor idag.