Har du dialog med dine kunder – automatisk? 

Der er mange muligheder for at automatisere nogle af salgsprocesserne i din virksomhed. Det kan være den automatiske besked med “beklager jeg ikke nåede dig” til et personligt fødselsdagskort. Det kan også være en venlig påmindelse om, at de produkter en kunde har lagt i kurven på din webshop men endnu ikke har købt stadig er tilgængelige.

På tværs af brancher, er automatisering blevet en nøgle til succes! Ifølge Gleanster – en Amerikansk research virksomhed – har næsten 80 procent af de højst performende virksomheder brugt Marketing Automation i mere end 2 år.
Kilde: gleanster.com

25 ting enhver virksomhed bør automatisere ⚙️
 
En let forståelig guide med 𝟮𝟱 𝘁𝗶𝗽𝘀 𝘁𝗶𝗹 𝗵𝘃𝗼𝗿𝗱𝗮𝗻 𝗱𝘂 𝗵𝘂𝗿𝘁𝗶𝗴𝘁 𝗮𝘂𝘁𝗼𝗺𝗮𝘁𝗶𝘀𝗲𝗿𝗲𝗿 𝗼𝗽𝗴𝗮𝘃𝗲𝗿 𝗶𝗻𝗱𝗲𝗻𝗳𝗼𝗿:
 
𝗦𝗮𝗹𝗴, 𝗞𝘂𝗻𝗱𝗲𝗿𝗲𝗹𝗮𝘁𝗶𝗼𝗻, 𝗦𝗲𝗿𝘃𝗶𝗰𝗲, 𝗦𝘂𝗽𝗽𝗼𝗿𝘁
 
Automatiser opgaver, frigør tid for dig og dine medarbejdere og giv dine kunder en bedre oplevelse.
 
Tips der vil få din virksomhed til at præstere bedre, uden at du skal arbejde mere.

 Download din e-bog i dag.
 
Ved at modtage denne e-bog, tilmeldes du automatisk vores nyhedsbrev. Vi hader også spam, og bestræber os på kun at sende relevant indhold til dig. 
 
Du kan til enhver tid afmelder dig. 

Er Marketing Automation virkelig beregnet til alle?
Hvis du som virksomhed har en kundedatabase, så ja det er det. Automatisk salg & sporing (Marketing Automation) er nemlig ikke kun en fordel for store virksomheder. Små og mellemstore virksomheder har også mulighed for at bruge Automatisering af marketingprocesser. Fra at indsamle leads, lukke salget, servicere kunder til at tjekke sin to-do liste. Når gentagne processer og opgaver automatiseres, kan man som virksomhed bruge sine ressourcer på andre ting som fx strategi, nye markeder eller mer-salg.

Vil du gerne vide mere?
Jeg har lavet en guide med 25 tips som alle mindre og mellemstore virksomheder kan – og bør automatisere, og hvordan det ofte er nemmere end du tror at komme i gang.

Download E-bogen (De fulde 25 tips) ved at udfylde ovenstående formular og opdag, hvordan du kan høste fordele og få mere udbytte ved at automatisere 6 forskellige områder af din virksomhed:

• Lead generering

• Salgsprocesser

• E-handel

• Relation og loyalitet

• Support & Kundeservice

• Events & Administration

 

For resten, hvis du er mere interesseret kan du kontakte Automation People for at høre, hvordan du hurtigt og nemt kan komme i gang!